ІІІ група "Математики-практики"

Наша група має назву група                                             "Математики-практики"
Ми виконували практичні завдання, будували графіки, за даними графіками визначали їхні властивості, а також ті що були задані аналітично, а також робили  дослідження .
Перед нами була поставлена конкретна тема дослідження.

Назва проекту                            "Функціональна залежність навколишнього світу"

Автори проекту                            студенти групи Практиків

Тема дослідження                  «Дослідити можливості побудови та перетворення графіків, їх практичне застосування».

Проблема дослідження  Чи впливає зміна графіка функції на її дослідженння? 

Гіпотеза дослідження           «Ми вирішили перевірити чи можливо за допомогою зміни функціональної залежності щось змінити в реальному житті»

Мета дослідження                Відобразити можливості застосування графіків функцій

Хід і результати дослідження 

На допомогу в дослідженні даного питання нам надала деяку інформацію 2 група «Дослідники», які досліджували питання «Які прояви поняття функції в нашому житті». А також ми провели практичні досліди на конкретних прикладах з життя.

Висновки 

Результатами нашого дослідження  виявилося, що графік функції - це відображення самої функціональної залежності у графічному чи електронному вигляді, але в реальному стані графік функції це множина точок координатної площини, яка відображає реальний процес, що може змінювися в залежності від різних обставин.

Корисні ресурси


Внаслідок практичної роботи, а також практичних досліджень на конкретних прикладах, ми зробили деякі висновки. На конкретних прикладах, ми з'ясували:

1.При будь-якій зміні графіка неможливо змінити стан об’єкту, зокрема наприклад:
   
а) штучна зміна кардіограми             (графіка діяльності серця) не впливає на работу самого органу, лише зміна процесу серцебиття послужить зміною графіка. 



б) В графіках, що відображають економічні процеси в суспільстві при спостереженні за графіком можна побачити, яку координату можливо змінити, для отримання економічних результатів, а яка - не змінювана (залежність росту виробництва від часу - час - незмінна величина)

 2. Зміна графіка призведе до очікуваних результатів
 а) зміна графіку руху планет Сонячної системи може призвести до змін у Всесвіті.  
3. При вивченні графіка функції можливо визначити як і який процес доцільніше змінювати (залежність зарплати від виконаної роботи).

   Після проведеної практичної роботи виконаного дослідження можна зробити висновкиГрафік функції це множина точок координатної площини, яка відображає реальний процес.

      Для зміни графіка треба змінити сам процес, а змінивши деякі параметри функції, ми отримаємо нову функцію, а отже, і графік іншої функції. Графіки функцій оптимально будувати за допомогою комп'ютерних технологій. У цьому випадку ми швидко досліджуємо функцію та бачимо результат своєї роботи, але в практичному житті від зміни графіка або неможливо змінити стан об'єкту, або його зміна може привести до небажаних результатів. 

В кінці нашого дослідження, а також розв'язання  практичних завдань, ми розвязували самостійну роботу, виконували ріноманітні тести. 

Зокрема, такі: 
Експрес-тести 
Самостійна робота

А також одним з елементів групи нашої роботи було: побудова графіка функцій за допомогою програми  Microsoft Excel
Наша робота: 

А також деякі додаткові презентації, які були створені нами разом з викладачем: 
1. Повторення поняття функції та їх графіків
2. Властивості функції
3. Перетворення графіків функцій
4. Графіки  функцій, що містять знак модуля
5. Графіки та діаграми
6. Як побудувати графіки в Microsoft Excel

Дякуємо за увагу!












Комментариев нет:

Отправить комментарий